Jesteśmy na

Zarządzanie VoIP

Centrale telefoniczne voip w obecnych czasach stają się bardzo popularnym narzędziem do zarabiania pieniędzy przez kontakt z klientem nie tylko z biura, oddziału firmy ale również z domu. Z centralami telefoniczne w chmurze dają możliwość zainstalowania konta voipowego w telefonie stacjonarnym voip, laptopie lub telefonie komórkowym z dostępem do internetu przez co nie musimy siedzieć cały czas w biurze, co pomorze w zarządzaniu czasem. Mamy kilku letnie doświadczenie w konfiguracji central telefonicznych Call-ex Datera i CloudFlow operator Voiceflow, telefonów Voip i nie tylko ich.

Centrala telefoniczna VoIP 

– Tworzenie kont voipowych w centrali telefonicznej.
– Dodawanie telefonów stacjonarnych do przełączników.
– Konfigurowanie przełączników z godzinami pracy/poza godzinami pracy z odpowiednią zapowiedzią głosową na dany dzień.
– Konfiguracja IVR/Menu z wyborem 1,2,3,4 – drzewko z wyborem 1,2,3.
– Wgrywanie zapowiedzi głosowych.
– Tworzenie kolejek.
– Konfiguracja rozdzwaniania w kolejkach.
– Konfiguracja numerów wewnętrznych.
– konfiguracja telefonów voipowych firm Gigaset, Fanvill, Grandstream, Cisco.
– konfiguracja programów w telefonach komórkowych lub komputerach do obsługi połączeń telefonicznych np. Xlite, Zoiper, microsip

Nasze usługi VoIP

– Zajmowanie się obsługą telefoni VoIP w firmie.
– Audyt sieci lan i wifi czy poprawnie będzie działać VoIP.
– Wdrożenie nowej centrali telefonicznej Voip w firmie z obsługą telefonów voip w oddziałach firmy.
– Pomoc w przeniesieniu numerów od operatora z telefonią analogową do telefoni voip w celu podwyższenia jakości usług przez firmę.
– Obsługa telefoni voip po jej wdrożeniu.

Jak to działa?

Pani Ania dzwoni do firmy XYZ po wybraniu numeru telefonu słyszy połączenie. Po nawiązaniu połączenia z numerem telefonu firmy XYZ słyszy zapowiedź głosową, jeżeli jest to w godzinach pracy firmy np. od 8-16 słyszy zapowiedź „Witam w firmie XYZ. Prosimy zaczekać na połączenie z naszą obsługą”. Po czym przechodzi na kolejkę, w przypadku większej ilości osób dzwoniących Pani Ania czeka w kolejce na zwolnienie się konsultanta. Po zwolnieniu się konsultanta zostaje połączona z wolnym pracownikiem, który zakończył połączenie telefoniczne. Pani Ania, jeżeli zadzwoniłaby poza godzinami pracy np od 16.00 do 8 rano to usłyszałaby „Witam w firmie XYZ. Nasza firma obecnie jest nieczynna. Zapraszamy do kontakt od poniedziałku do piątku od 8 do 16”.

Zajmujemy się centralami telefonicznymi Voip, konfiguracją telefonów Voipowych, jak również sprawdzeniem dotychczasowej sieci lan i przygotowaniem jej do wdrożenia telefoni Voip  z całym szeregiem konfiguracyjnym od samego początku do etapu końcowego w firmie. Również dalszą obsługą telefoni voipowej.

Obsługujemy również centrale telefoniczne  Call-ex Datera i CloudFlow Voiceflow.