Zarządzanie centralami telefonicznymi VoIP

Centrale telefoniczne voip w obecnych czasach stają się bardzo popularnym narzędziem do zarabiania pieniędzy przez kontakt z klientem nie tylko z biura, ale również z domu. Z centralami telefoniczne w chmurze dają możliwość zainstalowania konta voipowego w telefonie stacjonarnym voip, laptopie lub telefonie komórkowym z dostępem do internetu przez co nie musimy siedzieć cały czas w biurze, co pomorze w zarządzaniu czasem. Mamy kilku letnie doświadczenie w konfiguracji central telefonicznych Call-ex Datera i CloudFlow operator Voiceflow.

Nasze usługi konfiguracyjne:

  • Tworzenie kont voipowych w centrali telefonicznej 
  • Dodawanie telefonów stacjonarnych do przełączników
  • Konfigurowanie przełączników z godzinami pracy/poza godzinami pracy z odpowiednią zapowiedzią głosową.
  • Konfiguracja IVR/Menu z wyborem 1,2,3,4 – drzewko z wyborem 1,2,3
  • Wgrywanie zapowiedzi głosowych
  • Tworzenie kolejek
  • Konfiguracja rozdzwaniania w kolejkach
  • Konfiguracja numerów wewnętrznych
  • konfiguracja telefonów voipowych firm Gigaset, Fanvill, Grandstream, Cisco.
  • konfiguracja programów w telefonach komórkowych lub komputerach do obsługi połączeń telefonicznych np. Xlite, Zoiper

Jak to działa?

Pani Ania dzwoni do firmy XYZ po wybraniu numeru telefonu słyszy połączenie. Po nawiązaniu połączenia z numerem telefonu firmy XYZ słyszy zapowiedź głosową, jeżeli jest to w godzinach pracy firmy np. od 8-16 słyszy zapowiedź “Witam w firmie XYZ. Prosimy zaczekać na połączenie z naszą obsługą”. Po czym przechodzi na kolejkę, w przypadku większej ilości osób dzwoniących Pani Ania czeka w kolejce na zwolnienie się konsultanta. Po zwolnieniu się konsultanta zostaje połączona z wolnym pracownikiem, który zakończył połączenie telefoniczne. Pani Ania, jeżeli zadzwoniłaby poza godzinami pracy np od 16.00 do 8 rano to usłyszałaby “Witam w firmie XYZ. Nasza firma obecnie jest nieczynna. Zapraszamy do kontakt od poniedziałku do piątku od 8 do 16”.

Zapraszamy do kontaktu z nami na temat central telefonicznych Call-ex Datera i CloudFlow Voiceflow.

Rozliczenie za wykonane usługi wykonujemy według stawki godzinowej lub rozliczenia miesięcznego, w zależności od potrzeb zamawiającego.